Tukenasi esimiestyön pulmatilanteissa

Esimiesten Help Desk

Älä jää yksin. Help Deskimme on puhelin- ja verkkopalvelu, joka auttaa sinua ratkomaan esimiestyön ongelmakohtia. Rakennamme palvelukokonaisuuden tarkasti tarpeidesi mukaan.

Help Desk tarjoaa ohjausta esimerkiksi näihin tilanteisiin:

  • Työyhteisössä on vaikeuksia antaa ja ottaa vastaan rakentavaa palautetta.
  • Yhden tai useamman henkilön sairauslomien määrä on kasvanut työyhteisöä kuormittavaksi.
  • Töiden organisointi tai ohjeiden noudattaminen on vaikeaa.
  • Työntekijöiden käsitys oman työnsä laadusta ei vastaa todellisuutta.
  • Asiakkaat reklamoivat yhä useammin virheistä.
  • Työyhteisössä ilmenee epäasiallista käyttäytymistä.
  • Ongelmien ottaminen puheeksi ja käsittely alaisten kanssa tuntuu vaikealta.

Kuuntele mikä on esimiesten Help Desk?